Dispraksijas pazīmes novērojamas jau zīdaiņa vecumā, kad bērns sāk rāpot un staigāt. Bērnam nereti var būt neparasta ķermeņa poza, acu-rokas koordinācijas traucējumi, ir grūtības spēlēt tādas spēles, kas prasa labu koordināciju, piemēram, klucīšu likšana tornī vai vienā līnijā. Vēlāk ir redzamas grūtības apģērbties, ēst, zīmēt, rakstīt, izmantot šķēres – respektīvi grūtības pareizi satvert un noturēt sīkus priekšmetus. Var būt traucēta arī runas un valodas attīstība.
Sportiskās spējas ir netipiski sliktākas nekā vienaudžiem. Nereti bērni izvairās no komandas sporta spēlēm. Viņiem ir grūtības staigāt pa kāpnēm, lēkt ar lecamauklu, skriet. Šādi bērni izskatās neveikli, lempīgi – var ieskriet apkārtējās vides objektos, no rokām krīt ārā priekšmeti, paši bieži krīt. Svarīgi atcerēties, ka neveiklība kā vienīgā pazīme neliecina par dispraksiju, jo tā ir novērojama arī citiem bērniem ar normālām motorām funkcijām.
Var būt koncentrēšanās grūtības un nespēja plānot savas darbības, grūtības atcerēties instrukcijas un sekot tām. Tam seko pašvērtējuma pazemināšanās, depresīva simptomātika un uzvedības traucējumi.
Tā kā klīnisko pazīmju smagums bērnu populācijā variē, dispraksiju parasti diagnosticē pēc 5 gadu vecuma.